Paşii de lucru şi etapele
Stim foarte bine ca timpul dumneavoastra este limitat si ca va este greu sa ne stati la dispozitie zi de zi, asa ca pentru fiecare proiect,
incercam sa ne implicam cat mai mult si sa va contactam doar cand este neaparat necesar.
Colaborarea cu noi in medie dureaza intre 6 si 18 zile in functie de ce servicii ati ales.
Pasul 1 (ziua 0)
Trimiteti formularul de comanda sau ne contactati telefonic. Dupa ce primim informatiile generale si discutam la telefon, prin email sau fata in fata, va trimitem contractul online. Odata semnat si scanat, pornim cu urmatorii pasi.
Pasul 2 (1-3 zile)
Ne trimiteti prin email sau wetransfer.com materialele pentru site, magazin sau ce proiect doriti, mai exact texte, structura pe pagini si imagini (daca nu aveti imagini putem folosi din baza noastra de date). In acest timp noi inregistram domeniul si gazduirea, realizam logoul (va trimitem primele propuneri) in caz ca aveti si aceste servicii in comanda. Ne pregatim grafica si planul de lucru intern.
Pasul 3 (3-7 zile)
Ne apucam de treaba, punem cap la cap informatia, organizam continutul si realizam proiectul dumneavoastra. In cazul in care consideram ca lipsesc informatii, nu sunt usor de inteles de vizitatori sau avem anumite propuneri mai atipice, va contactam pentru detalii. La acest pas trebuie doar sa asteptati.
Pasul 4 (1-3 zile)
Atunci cand proiectul ajunge la stadiul in care este pe placul nostru va trimitem spre evaluare rezultatul si asteptam cu nerabdare parerile si feedbackul. Este normal sa mai gasiti modificari sau sa propuneti schimbari in design si structura. Preferabil ar fi sa faceti o lista, punctual cu note, exemplu: “pagina despre noi schimbam ordinea continutului X” si sa o trimiteti pe email, noi raspundem tot pe subiect cu statusuri “Rezolvat” sau cu note suplimentare sau sfaturi daca consideram ca decizia nu este corecta, exemplu: poate afecta SEO sau este greu de parcurs informatia.
Pasul 5 (1-2 zile)
Dupa ce am ajuns la un rezultat final, pe placul dumneavoastra, se emite factura pe suma integrala, dupa ce este confirmata plata va trimitem: acces la panoul de administrare si videoul dedicat de administrare, acce s la emailuri si pagina de facebook business si alte materiale lucrate, acolo unde este cazul, exemplu cartile de vizita in varianta editabila.
Pasul 6
Pastram legatura si primiti suportul nostru pe o perioada nelimitata atata timp cat utilizati website-ul / magazinul online realizat de noi, fara ca alta firma sau persoana sa intervina asupra lui, cu exceptia dumneavoastra. Va ajutam in probleme ca:
- Ati modificat continutul si nu ati reusit sa faceti un anumit design sau ati stricat designul vechi
- Anumite elemente din designul general nu se afiseaza corect
- Probleme de incarcare sau neafisarea siteului (extrem de rar)
- Imposibilitatea logarii in panoul de administrare (extrem de rar)
- Ati uitat userul si parola de la administrare
- Aveti nevoie de consiliere pentru anumite intrebari din mediul online
©2024 PAC Design - București